NDFM 2014
  • Het event voor Marketingprofessionals in financiële dienstverlening
  • 12 november 2014
  • Landgoed de Horst
  • Driebergen



De Baak, NIMA en VVP presenteren de twintigste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing

De financiële sector is fundamenteel in transitie. Voor financieel marketeers is het een voorrecht om in deze overgangsperiode architect te zijn van een gezonde en gerespecteerde financiële sector waar het klantbelang weer in het DNA van de eigen financiële instelling is verankerd.

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financieel marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil jij dan veranderen, op welke daden zou jij trots zijn en wat houdt jou tegen om aan het roer van je eigen professionele leven te gaan staan? Hoeveel ‘ja maars’ staan er op jouw lijstje?
 

Op 12 november 2014 organiseert VVP samen met de Baak en NIMA de twintigste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing, al twee decennia lang de enige vakdag voor financieel marketeers. Deze mijlpaal willen we graag met jou vieren. Hoe? Door jou te helpen je eigen ‘ja maars’ weg te strepen en aan het roer te gaan staan van een financiële sector die wel dienend is aan het klantbelang. Dit doen we onder meer met de know how van De Baak en NIMA, met de laatste inzichten op het gebied van Neuromarketing, een viertal excellente workshops, inspiratie, best practices van de parels uit de financiële sector (zie hier voor de 3 genomineerden!)  onder het mom: ‘Het kan wel!’.
 

Deze twintigste editie is bedoeld als een cadeau voor jezelf en daarmee voor jouw organisatie. Luister naar je eigen hart, geloof in je eigen kunnen en maak mogelijk waar je in gelooft. Want als jij als marketeer je eigen muziek niet gaat spelen, wie speelt het dan voor je?

 

Woensdag 12 november:

Nationale Dag Financiële Marketing.

Kosten : € 285,- (exclusief BTW) per persoon.

 

 
Locatie:  

Landgoed de Horst, Driebergen

 

 

De Nationale Dag Financiële Marketing is een initiatief van De Baak, NIMA en VVP, mede mogelijk door Brunel