NDFM 2014
  • Het event voor Marketingprofessionals in financiële dienstverlening
  • 12 november 2014
  • Landgoed de Horst
  • Driebergen

Sprekers


Arko van Brakel

Screw it, just do it

Opening, visie, marketingtrends

Aanvang:  13:05 uur
 


Martin de Munnik

Neuromarketing

De laatste inzichten in het brein van je klant

Aanvang:  13:15 uur
 


Kim Cramer


Alexander Koene

Ja maar... wat als geld niet gelukkig maakt?

Kim Cramer en Alexander Koene zijn de trotse eigenaren van BR-ND | Emotive Transformers, een boutique firm die organisaties helpt transformeren door hun merken menselijker, emotioneler en daardoor aantrekkelijker te maken. Zij zijn gespecialiseerd in 'emotive branding’ en gebruiken daarbij de wetenschappelijke methode 23plusone, een universele emotionele taal die de dialoog over cultuur en merkbeleving vergemakkelijkt. Dit jaar hebben zij emotome opgericht, een programma dat geluk op het werk meet en verbetert.

Reeds verschenen in VVP: Investeren in 'unproven ideas'. Wie durft?
Weten wat je wil, door Krijn Schuurman
Koning klant vraagt om 'nurtering'- door Cornelie van Bergenhenegouwen
De rode loper - door Arjen Bijlsma

 

 

 

» lees verder
Aanvang:  15:00 uur
 


Rien Brus

Ja maar... wat als de ideale Customer Journey wel wordt waargemaakt?

Rien Brus is 20 jaar werkzaam binnen de verzekeringsbranche en op dit moment werkzaam VP Customer Experience bij Aegon waar hij wereldwijd verantwoordelijk is voor de customer experience en de daaruit voortvloeiende customer loyalty. Rien Brus helpt de Aegon organisatie te laten transformeren van een productgerichte organisatie naar een duidelijk klantgerichte dienstverlener. Onderdeel hiervan is ook het meten van de NPS score voor de verschillende Aegon ondernemingen. Hiervoor was hij werkzaam bij Zwitserleven en Delta Lloyd in verschillende marketing functies.

 

» lees verder
Aanvang:  15:00 uur
 


Rens van Tilburg

Ja maar... is het redden van de wereld wel financieel haalbaar?

Rens van Tilburg jaagt sinds 2011 vanuit de Universiteit Utrecht de vernieuwing in de financiële sector aan als lid van het Sustainable Finance Lab, een netwerk van academici opgericht door Herman Wijffels en Peter Blom (Triodos bank).

 

» lees verder
Aanvang:  15:00 uur
 


Remko van der Drift

Ja en... een andere mindset

Remko van der Drift is teamcoach, trainer en eigenaar van Op Drift en werkt als freelancer voor de Baak. Hij focust op innovatie en teamdenken in continu veranderende omgevingen om tot duurzame ontwikkeling te komen. Hij focust op de menselijke kant van het innovatieproces, waarin playfulness een centrale rol speelt: het ontwikkelen van een omgeving voor jezelf en anderen om in goed samenspel verder te komen.

» lees verder
Aanvang:  15:00 uur
 

De financële marketingparels van 2014

Finaleronde Financial Marketing Award

Aanvang:  16:30 uur
 

Interactief slotdebat

Aanvang:  17:00 uur
 

De Nationale Dag Financiële Marketing is een initiatief van De Baak, NIMA en VVP, mede mogelijk door Brunel